rolki do rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • rolki do rozrządu

    Taka usterka w OI i OII to dowód niskiej jakości powłoki lakierniczej w tych autach.
    TANDETA - oj niedobrze, niedobrze :?

  • #2
    rolki do rozrządu

    witam
    nie moge namierzyć co to za firma RUVILLE chodzi o rolki do rozrządu, warto to brac może ktoś podpowie?

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #3
      Jeśli chodzi o rozrząd - to ja tylko inwestuje w oryginały. To za ważna sprawa by na nim oszczędzać. Załozysz "coś" zaoszczędzisz kilka zł a po 15 tyś będą ci rolki chuczeć i będziesz psioczył ze tak zrobiłeś. U mnie po wymianie rozrzadu (wymiana przy 87tyś) mechanik powiedział ze spokojnie bym pojezdził jeszcze na nim z 30 tyś :!: wszystko było bez luzów i ładnie chodziło. No ale jak już zdjął całość to już załozył nowy :szeroki_usmiech. Tak, że warto. - To moje zdanie.
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz


      • #4
        neck99 - jak najbardziej zgadzam sięz Toba, tylko rolek jest masza na rynku i wiem ze INO są dobre i pasek Contitecha chcę kupic , ale nie wiem co to za rolki RUVILLE i tu mam pytanie

        Komentarz

        • RomanS
          Elegance
          • 2004
          • 804

          #5
          Sigma_74, Żebyś się tylko nie zdziwił jak w pudełku Ruville znajdziesz INA :szeroki_usmiech .
          neck99, tak na marginesie, czy myślisz, że oryginały są produkowane przez Skodę lub VW ? Nie twierdzę wcale, żeby zakładać wszystko co możliwe, aby taniej.
          Ale jeśli można dotrzeć do producenta to z reguły omijamy kilka niezłych marż zastosowanych po drodze
          Oczywiście trzeba albo się w tym celu wysilić albo mieć źródło, które z reguły samo jest jednym z ogniw stosujacych te marże, a nam sprzeda "po koleżeńsku".
          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

          Komentarz


          • #6
            i masz racje, włąsnie się dowidziałem od sprzedawcy że w pudełku będą rolki INA + pasek Contitecha+pompa wodna.
            więc kupuję i zamkniety temat

            Komentarz

            • neck99
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1326

              #7
              Zamieszczone przez RomanS
              neck99, tak na marginesie, czy myślisz, że oryginały są produkowane przez Skodę lub VW
              Wiem ze jest inaczej. Spoko :szeroki_usmiech Ale nie znając producenta nie ryzykuje :szeroki_usmiech - Co innego jeśli wiem ze daną część dla koncernu VAG-a robi jakaś firma to oczywiście można pominąć wszystkich i kupić bezpośrednio
              OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
              SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

              Komentarz

              • JPS1972
                Ambiente
                • 2005
                • 247

                #8
                Wczoraj coś mnie wzięło na przeglądanie papierów dotyczących Octavii.
                I na fakturze z ASO po przeglądzie 90tkm widnieje wymiana rozrządu.
                I tu są pozycje...4 rolki, pasek...a nie mam pompy wody :?: :!:
                Czy w związku z tym mam uznać, że została wymieniona czy mam się już bać :?: :?
                Pozdrawiam
                Jacek

                Komentarz

                • Pulse
                  Rider
                  • 2006
                  • 461

                  #9
                  JPS1972, nie zostala nie panikuj i przypomnij o pompie przy nastepnej zmianie rozrzadu, przy 90k km to chyba pompe malo kto robi, przy 180k km juz by wypadalo ja zrobic
                  :: O1 AXR Kombi

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #10
                    najlepiej SKF oni robią dla VW ale RUVILLE też jest dobry dawałem ją do Mercedesa sprintera wymieniałem pompe tej firmy i jest ok a juz ponad 90 tys do mojego byłego AEE do siebie włożyłem pompe RUVILLE bo SKF nie mogłem dostać -RUVILLE też śmigała ale jak bym miał do wyboru to bym wzioł SKF

                    Biesz SKF to to samo co VW a troszke mniej zapłacisz a naprawde warto .

                    A co do pompy zalecam wymienić przy rozrządzie koszt dodatkowo nie jest spory a warto! j a zawsze tak robie
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • borut
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 299

                      #11
                      Sigma_74

                      RUVILLE to OEM dla grupy VW np. w 1.8T popychacze zaworów ( szklanki ) są fabrycznie tej firmy. Tu ciekawostka....w serwisie życzą za nie 100 PLN za sztukę te same można kupić w innych źródłach za 44 PLN ( a potrzeba 20 )

                      Pozdrawiam
                      Powered by VSI PRINS

                      Komentarz

                      Pracuję...